6 hónap kihagyás után, hála 1 lelkes kommentnek, lelkes folytatás:
Annyi stoppolásos élményem van, most igyekszem mindegyikről beszámolni, amig frissek az emlékek. Később megemlitek majd pár régebbit is, amik voltak annyira emlékezetesek, h még mindig emlékszem rájuk. Nézzük az idei elsőt:
14-én pénteken indultam útnak pestről, most jut eszembe eddig időről nem is nagyon irtam, mit mikor érdemes. Camponához nekem a belvárosból jó 1 óra utazás, épp hogy érem el a buszt, villamost... hozzáteszem ezt az időt nem adom hozzá a stoppoláshoz, mert a vonathoz is 45 perc kell mig kiérek, de mivel ott pénzes a téma, ezért mindig rárakok 15 percet nehogy valamiért lekéssem, igy már ott is 1 óránál tartok, még ha neten is veszem a jegyet és nem kell sorban állnom.
12:30 indulás ---> 13:45 Campona, 6-os
2 perc várakozás Érd táblával és 13:55-re már az M6 felhajtónál vagyok. Még 5 perc és már egy Nissan Qashqai-ban ülök, emberünk németországban szedi le a pulykákról a mellehúst és tisztitja meg a hártyától eladásra 12-14mp alatt/db.
...14 000 érkezik a gyárba naponta, 7 euró jár érte óránként és juttatás, benzinpénz, kecó, ebéd. Amúgy 12 óra minimum a gyárban, inkább 14-15. Fizetett rabszolgaság, megjegyzem még hidegben is dolgoznak a hús miatt.
15:00 Paks, idáig jöttünk, rövid mosdószünet a buszállomás melletti OMV kútnál, majd a kereszteződés pécs felőli oldalán megint kitettem a táblát. 2-3 piros és már irány szekszárd a kis fiat uno-ban, melyben a hátsó ülés le volt hajtva a siléc miatt, sebaj. Bekuporodtam, és szűk fél óra alatt el is gurultunk szekszárdig.
15:30 Szekszárd a körforgalom előtt van egy út ami elkanyarodik pécs felé, kikerülve a körforgalmat, nah ott van egy széles sávos felfestés, ott szoktam kiszállni, elgyalogolok pécs felé az első buszmegállóig, ahol már az út is kiegyenesedik, erre a visszalévő 60km-re már kamiont is hajlandó vagyok lestoppolni, csak ebben az esetben elég kicsi a valószinűsége annak, h egy kamion a belvárosba tart.
16:30 Pécs, Lidl-be szállitott a kamion, pont abba a belvárosiba aminél én lakok, beszarás. Szokásos kamionos, aki nem a tahográf szerint megy, 12-14 órákat melózik, imádkozik ne állitsák meg stb.
Nah mind1, konklúzió, 2:45 perc 4 átszállással és várakozással! Ingyé, új ismeretekkel, házig... van hova fejlődnie a MÁV-nak! :)
Ehhez kapcsolódóan jön majd a köv bejegyzés a pozitiv gondolkodásról.