HTML

Egy kocsi dudál, lefékez, beszállok...

Friss topikok

  • Eördög Ádám: Örülök hogy neked is működött. Szerintem ott M6 vagy akár Budapest táblával is érdemes próbálkozni. (2011.01.18. 22:54) A stoppolás szabályai

Linkblog

Bemutatkozás

Thomas32 2010.08.12. 11:57

 Üdv Mindenkinek!

 

Távol áll tőlem a blogolás, meg a gondolataim kinyilatkoztatása eme felületen, ez egy "próbablog" tőlem, viszont igaz történetekkel és tapasztalatokkal, továbbá egy-két véleménnyel. 

Tekintettel arra, h rohadt lusta vagyok ide irni, nem vagyok biztos benne, h gyorsan fog megtelni tartalommal, de azért igyekszem, akinek meg tetszik, hát olvassa.

 

Épitő jellegű kritikát is szivesen látok, lehetőleg kultúrált formában, a hosszú "i" miatt ne szóljon senki, csak  a virtuális billentyűzeten van, de azon nem fogok gépelni, igy az kimarad.

 

Szóval, ott tartottam, h bemutatkozás:

Másfél éve kezdtem stoppolni, illetve nem is pontosan, de hogy úgy mondjam másfél éve versenyszerűen űzöm. Életemben először talán nagybácsimék multicar-ját stoppoltam le 5-6 évesen az utcánkban, h ne kelljen végigsétálnom, de ezt nem nevezném nagy kalandnak.

12-13 év kihagyás után egy nyáron mikor amerikában dolgoztam a semmi közepén, és el kellett mennem ügyintézni akkor szorultam rá, mert tömegközlekedés nem volt, a főnök meg nem vitt el. 

Kurvanagy élmény volt eredetileg leakartam sétálni a 4 mérföldet, de aztán unalmamban kiraktam a kezem és láss csodát, megálltak! Ráadásul az üdülőhelyünk vendége volt ahol dolgoztam, ő felismert, én őt nem de mind1, elvitt. 

Aztán visszafelé történt meg, h egy ford pickup állt meg, 3 személyes, 3-an ültek benne.

"...és hova üljek?"

Akkor először utaztam platón, állati jó volt, kanyargós hegyi utak, én ott ültem a plató szélén, tök nehéz leesni róla, szóval nem aggódtam, egy darabig elvittek, onnan meg a főnököm vett fel aki épp hazatartott és elárulta nekem, h tilos stoppolni NY államban.

na ennyi volt az első komoly stoppolásom története külföldön, aztán hazatértem.

Stoppolás itthon:

Egy fősulis haverom mesélte nekem, h ő itthon mindig stoppal jár, a barátnője ugyanott tanult ahol én laktam, igy egyszer kitaláltuk, h közösen megyünk le. Nem hittem benne az elején igazán, de vállalkozó szellemű vagyok, igy kiprobáltam. Bár nálam volt a vonatjegyre való pénz... ki tudja.

1 órát álltunk a sasadi úton, az m1-m7 felvezetőn egy benzinkút mcdrive kombó kijáratánál, mire mondtam, h ez igy kettőnknek nem egy, fogtam magam és beálltam egy bokor mögé és 2 percet sem álltam ott, haveromnak megálltak, amúgy teljesen átlagos jól öltözött egyetemista vagyok, nem valami kigyúrt kopasz fux-os (igy irják?? ...leszarom) kancigány.

Odamentem és mondtuk, h ketten vagyunk és mindketten odamegyünk, elvittek minket hazáig. Tök jó volt, akkor és ott tanultam meg a stoppolásról sokmindent, megkérdeztem őket, és mondták, ha 2en álltunk volna kint, nem álltak volna meg. fasza és nem vagyok hajlandó megérteni és elfogadni, de mind1, a blog végére megértitek, miért nem.

Ennyit az első bejegyzésbe... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://astoppos.blog.hu/api/trackback/id/tr432216670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása